Bambi

Dendi Güiquipeya
Sartal a: Güiquipeandu, Landeal
Traducción.png
Ogañu ai angún usuáriu tradujiendu velaquí esta página.
Fotograma de la pinicla.

Bambi es una pinicla d'animacion de 1942, proucia por Walt Disney i basá nel cuentu Bambi, una via nel bosqui ("Bambi, ein Leben im Walde" nel original) espublicau en 1923 pol utol austriacu Felix Salten. La pinicla hue estrenu el 13 agostu de 1942 pola compañia RKO Radio Pictures i es la quinta pinicla de la serii de crássicas d'animacion de Walt Disney.

Los pressonajis prencipalis son Bambi, un ciervu de cola blanca, sus pairis (el Gran Príncipe del bosqui i la su mairi), sus collacius Tambor (un coneju de hocicu rosadu), i Flor (una mofeta), i la su amiga de la infancia i futura pareja Faline. Pa esta pinicla, Disney se tomó la libertad de modificar la especie de Bambi de un corzu ena estória original a un ciervu de cola blanca, ya que el corzu no habita enos Estaus Unius i el ciervu de cola blanca es mas familiar pa los norteamericanos. Esta pinicla hue distinguida con tres premios de la Academia enas categorías de Mejor Sonido, Mejor canción por "El amor es una canción" i Composición Musical Original.

Argumentu[eital | edit source]

Bambi es la estória de un pequeñu ciervu contada desde su visión de los hechos, lo que nos transporta a su mundu i via. Con sus collacius, comu Tambor el coneju, Flor la mofeta, i la su futura pareja Faline, descubrirá sabias lecciones sobre el amor i la via. El peligru que representa el Ombri lo aprende del Príncipe del Bosque, i por experiencias comu la perdida de la su mairi.