Charlotte's Web (pinicla de 1973)

Dendi Güiquipeya
Sartal a: Güiquipeandu, Landeal
Traducción.png
Ogañu ai angún usuáriu tradujiendu velaquí esta página.

Charlotte's Web (estremeñu: La telaraña de Charlotte) es una pinicla d'animacion de largometraji proucia por Hanna-Barbera Productions i Sagittarius Producciones en 1973, basá nel libru omónimo espublicau en 1952 por E. B. White.

Una secuela, Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure, hue proucia en 2003, seguidu de una pinicla de acción en viu version de E. B. White estória original, que hue puestu en libertad el 15 diziembri de 2006.

Argumentu[eital | edit source]

Un granjeru decide matar a un cerdu, debidu a que este nació mui pequeñu. No obstante, ante la insistencia de la su hija para que no lo matara, lo deja vivir. La niña, llamá Fern Arable, le da el nombre Wilbur al cerdu. Más tarde, el padre de Fern Arable decide venderle el cerdu al tío de la niña, Homer Zuckerman, quien también tiene una granja.

Allí, Wilbur se entera de que sería asesinadu, por lo que se asusta, hasta que oye la voz de Charlotte, una araña que le promete ayudarlu. La araña puede proteger marranillo escritura de mensajes de Wilbur espectaculares ena telaraña (de ahí el título). Al final, la araña Charlotte muere i nacen de la corte 511 de sus hijos (tenía 514). Pero por mucho que a Wilbur le encantan estos cachorros, nunca pueden sustituir a la memoria de Charlotte.