Diferencia entre revisiones de «Primavera»

Dendi Güiquipeya
Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (carava | Contribucionis)
c Bot: Migrating 1 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q1312 (translate me)
Sa (carava | Contribucionis)
Sin resumen de edición
Línia 1: Línia 1:
La '''primavera''' es una de las quatru estacionis de las zonas templás, la transicion entri el [[ibielnu]] i el [[vranu]]. Astronómicamenti, esta estacion escomiença con el equinociu de primavera (entri el 20 i el 21 de marçu en el emisferio norti, i entri el 22 y el 23 de setiembri nel emisferio sul), i acabija con el solsticiu de vranu (alreol del 21 juñu nel emisferiu norti i el 21 diziembri nel emisferio sul).
La '''primavera''' es una de las quatru estacionis de las zonas templás, la transicion entri el [[iviernu]] i el [[veranu]]. Astronómicamenti, esta estacion escomiença con el equinociu de primavera (entri el 20 i el 21 de marçu en el emisferio norti, i entri el 22 y el 23 de setiembri nel emisferio sul), i acabija con el solsticiu de vranu (alreol del 21 juñu nel emisferiu norti i el 21 diziembri nel emisferio sul).


[[Category:Estacionis]]
[[Category:Estacionis]]

Revisión de 18:51 4 Ago 2014

La primavera es una de las quatru estacionis de las zonas templás, la transicion entri el iviernu i el veranu. Astronómicamenti, esta estacion escomiença con el equinociu de primavera (entri el 20 i el 21 de marçu en el emisferio norti, i entri el 22 y el 23 de setiembri nel emisferio sul), i acabija con el solsticiu de vranu (alreol del 21 juñu nel emisferiu norti i el 21 diziembri nel emisferio sul).