Formientu

Dendi Güiquipeya

Formientu, “revista de lliteratura mui moza”, es una revista literária en asturianu, derigia por Inaciu Galán y González i editá por XAREOS!, que tuvu nacéncia en otubri 2006 cona golilla de dal vos a los escrevioris mas nuevus. El su primel númeru tuvu una tirá de 500 ejempraris i contó con 26 utoris en total. Se trata duna revista prural, con testus en versu i prosa, que espubrican unu o dos númerus ca añu. El requisitu que cumprin los que participan en Formientu es vél naciu entre el 1977 i el 1988.

Por causu el presentaeru los diversus númerus, entangan recitalis i leturas en librerias asturianas.

Númerus[Edital | Editá'l códigu]

Llevan pubricaus ochu númerus, huendu el últimu dobli. El segundu, entitulau La narrativa más moza, salió por mó de la XXVIII Semana la Letras Asturianas en el que participarun 19 narraoris nuevus.

El tercel númeru, de setiembri de 2007, tuvu a 10 utoris que participarun con testus eróticus. El siguienti númeru se sacó en Noviembri 2008.

Agañu andan apreparandu el próssimu númeru 9.

Léngua[Edital | Editá'l códigu]

La revista es una referéncia la literatura nueva en asturianu por espurril pa Astúrias las criacionis literárias jovin. La léngua ena que espubrican es quasique siempri el asturianu, enque aliquandu ain testus sacaus en lionés i estremeñu.

Utoris[Edital | Editá'l códigu]

Atijus[Edital | Editá'l códigu]

Xareos!