Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure

Dendi Güiquipeya
Sartal a: Güiquipeandu, Landeal
Avissu
Esti endilgui ebi sel revissau por un corretol.

Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure (estremeñu: La telaraña de Charlotte 2: La gran aventura de Wilbur) es una pinicla d'animacion lançá directamenti pa vídeu enos Estaus Unius el 18 marçu de 2003. Es la secuela de la pinicla de 1973 Charlotte's Web. La pinicla hue proucia en conjuntu de Paramount Pictures, Universal Pictures (el logotipo se ve ena prensa mundial), Universal Cartoon Studios (el logo que se ve ena velsion internacional) i Nickelodeon, derigia por Mario Piluso, i destribuia por Paramount Home Entertainment enos Estaus Unius i por Universal Studios Home Entertainment nel esteriol.

Argumentu[eital | edit source]

La pinicla gira en tornu a Wilbur, que vive ena granja i tien que hacerse cargu de tres jovins arañas, que fueron las hijas de la araña Charlotte, quien murió ena primel pinicla, i debe evitar que el su nuevu collaciu, una oveja negra llamá Cardigan, para ser comidus por un çorru malvadu llamau Farley.

Recepción[eital | edit source]

La secuela hue ampliamente criticada. En TV Guide se dijo que en la pinicla no se captura el corazón i el espíritu del original i también criticó a la animación (a la cual se refirió como "pobre".[1] Mike Long de DVD Talk también dice que la animación es mediocre semejaba ser una caricatura de sábado por la mañana.[2]

Referencias[eital | edit source]

  1. http://movies.tvguide.com/charlottes-web-2-wilburs-great-adventure/review/136704
  2. http://www.dvdtalk.com/reviews/5827/charlottes-web-2-wilburs-great-adventure/