Taekwondo

Dendi Güiquipeya
Sartal a: Güiquipeandu, Landeal
Traducción.png
Ogañu ai angún usuáriu tradujiendu velaquí esta página.
Competición de taekwondo olímpicu

El taekwondo (태권도; 跆拳道), tamién escreviu Tae Kwon Do o Taekwon-Do, es un arti marcial i deporti de combati con el su origin en Corea. Es mu conociu i populal pol espetáculu las sus ténicas de pie, i ogañu es una las artis marcialis mas praticás.

Estória[eital | edit source]

Conforme a la tradición, el disveloppamento del taekwondo comenciava circa 2000 añus retro, sed vermente illo es apelau "taekwondo" desde circa 1955. Hodie illo ha devenite un deporti multo expandite. En los Juegus Olímpicus de Seúl, Repúbrica de Corea, del 1988 el taekwondo faceva la su prime apparition en esti concurso como un deporti de exhibition. En esti evento competeva 183 aletas (120 hombris i 63 mujelis) de 34 paisis diverse en 8 differente divisiones de pesu tanto pa hombris como pa mujelis. Enos Juegus Olímpicus de Barcelona 92 el taekwondo acontinaba huendu un deporti d'essibicion, i non sedrá ata los Juegus Olímpicus de Sidney 2000 quandu se convielta en deporti olímpicu oficial.

Caraiterística[eital | edit source]

Tae-kwon-do senifica "via del pie i del pugno". Multe gente crede erroneemente que esti arti marcial se basa solmente en el uso del pies. Il es remarcabile que multe ténicas de taekwondo usa el cubito i de formas de golpis con la manu, le pie i al fin le genu (por ejemplu, pa fracturar de tabulas, briccas i altere ohetus).

Atijus[eital | edit source]