Clara Alvarado

Dendi Güiquipeya
Clara Alvarado
Enhormación pressonal
Nacencia 8 de abril de 1989 Ver y modificar los datos en Wikidata (35 años)
Navalmoral de la Mata (España) Ver y modificar los datos en Wikidata
Nacionalidá Española
Enhormación profissional
Oficiu Atol y enfermero Ver y modificar los datos en Wikidata

Clara Alvarado Bermudo (Navalmoral dela Mata, Caçris, 2 de juliu de 1990) es una atrís, cantanti i enfermera estremeña.

Biografía[Edital | Editá'l códigu]

De zagala prencipió a hazel teatru nel colegiu. Estudió música i cantu ena Escuela Monecipal de Música del su puebru dendi los ochu añus. Tamién estuvu nel coru Cum Iubilo de Prasencia duranti la su época adolescenti. Se trasladó a Mairil pa estudial Enfermería i tamién estudia enterpretación.[1] Tamién á praticau atletismu (saltu de altura i velocidá) i gimnasia rítmica.[2][3]

Junta'l desenroamientu dela su carrera artística acabó los estudius d'Enfermería, prohessión que no exerció asta 2020, quando debiu ala pandemia de Covid-19 decidió sumal-si al pressonal d'apoyu delos servicius sanitarius.[4][5] Á trebajau en seriis de televisión dessitosas comu La Casa de Papel o Acacias 38. En 2015 atuó nel musical Hércules.

  1. Una morala en 'Cuéntame', en diario Hoy.es, 09/11/2011
  2. «Representación de Clara Alvarado». Ana López Actores. 
  3. «Entrevista a Clara Alvarado». Unagi Magazine. 
  4. «Clara Alvarado, de «La casa de papel», se quita la careta de Dalí para ponerse el traje de enfermera». abc. 27 de marzo de 2020. Consultado el 27 de marzo de 2020. 
  5. «Una actriz de 'La casa de papel' cambia el mono rojo por la bata de enfermera contra el coronavirus». El Huffington Post. 26 de marzo de 2020. Consultado el 27 de marzo de 2020.