Dumbo

Dendi Güiquipeya
ATENCIÓN! Esti endirgui tien erroris ortográficus i gramaticalis
Esti artícalu no tien huentis ni referencias
Los conteníus duosus debin sel corretamenti atijaus pa demuestral que no se trata de vestigacionis primarias.
Esti artícalu es un encetu

Si te apeta, pueis enlial-ti a trebajal en él, precurandu más información i amejorandu lo escritu.


Dumbo es una penícula animá estauniensi produzía por Walt Disney i basá nel libru para zagalis omónimu de Helen Aberson i elustrau por Harold Pearl. Es el quartu largumetraji animau ena serii de piniclas animás proucia polos estúdius Disney.

El pressonaji prencipal es Jumbo Jr., un alifanti antropomórficu que es cruelmenti apodau comu Dumbo (en ingrés, dumb senifica tantu «mudu» comu, despectivamenti, «chirulatu»). Es ridiculizau polas sus grandísimas orejas, enque descubri que puei volal gastandu-las comu alas. El su únicu collaciu es el ratón Timothy, parodiandu el estereotipau terrol de los elefantis házia los roeoris. Lançá originalmenti enos Estaus Uníus el 23 outubri de 1941 por RKO Radio Pictures, Dumbo hue hecho para recuperar las pérdidas financieras de Fantasia. Hue un ejerciciu deliberau de simpliciá i economia para el estúdiu Disney, ogañu se consiera un crássicu l'animacion. Con 64 minutus, es una de las mas cortas piniclas animás de Disney.

Argumentu[Edital | Editá'l códigu]

Las cibueñas llegan, comu tolos añus, al circu pa repartil los bebés a las sus respetivas mairis. La señora Jumbo, una alifanta, descubri que el su chiquinu tien unas orejas enormis; tolas sus collacias se bulran del su bebé, pero la señora Jumbo le defiendi siempri, ata el puntu de sel entallá por enfrental-se a tó aquel que se ria del su zagal. El pequeñu Dumbo, maltratau i ridiculizau por tolos sus compañerus, namás cuenta cona ayua dun minúsculu ratoncitu llamau Timothy, que decii hazel d'él una estrella del circu.

Atijus p'ahuera[Edital | Editá'l códigu]