Isla Isabel II

Dendi Güiquipeya
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Isla Isabel II
Chafarinas NWW.png
País España
Mari Mediterrániu
Archipiélagu Islas Chafarinas
Longol a tierra 4 km a África
Supifícii 0,153 km²
Cimera 35 msnm

La Isla Isabel II horma cona "Isla del Congreso" i la "Isla del Rey", el archipiélagu de las Islas Chafarinas, praça de soberania española assitiá nel mari Mediterrániu, al norti del Reinu de Marruecus.

Puebración[eital | eital coigu]

Es la única isla abitá de las tres. En que llegó a tenel una puebración celcana a las mil presonas, oguañu namás se halla assitiá en ella una guarnición melital, amás de presonal del Menistériu el Meyu Ambienti d'España, pol sel las islas un Allegu Nacional protegiu pola riqueza las sus espéciis naturalis.

Polos los mesis de veranu vivi tamién ena isla un grupu d'arqueólogus que hazin escavacionis nel yacimientu neolíticu alcuentrau ena "Isla del Congreso", anombrau "El Zafrín", del V miléniu e.C., encabeçaus pol Estitutu de Cultura Mediterránia. El yacimientu es un puebrau al airi libri del que s'án sacau várius milis de troçus cerámicus en crassi cardial.

Edificacionis[eital | eital coigu]

La isla cuenta con deferentis edificacionis de caraiti castrensi. Amás, cuenta con edificius comu l'Elésia de Nuestra Señora la Concepción (elésia de navi única d'alreol de doscientus cincuenta metrus quairaus) i la Torre de la Conquista, dambas las dos de metá del sigru XIX, amás dun faru, costruiu a lo primeru del sigru XX.