La leyenda d'un pueblu

Dendi Güiquipeya

La leyenda d'un pueblu (en español, La leyenda de un pueblo) es una novela de José Luis González y David González publicá en 2015, qu'está ambientá en los al reoris d'un pueblu d'Estremaúra duranti el añu 1939. Hue presentá en la Feria del Libru de Baajós en el 2015.[1]

Argumentu[Edital | Editá'l códigu]

En un pueblu anónimu d'Estremaúra, la vida transcurri en una frágil tregua enti los campesinus y la familia del Amu. Esti equilibrii prencipia a desmoronalsi cuandu'l zagal del Amu, al que llaman el "Siñoritu" comincia a interesalsi por la bella Juana. La chica, sin embargu, solamenti tié ojus pal nuebu y temerariu Paco.

Distintus personajis, com'un par e guardias civilis, una vieja bruja, un ciegu trovaor y un sacerdoti recién llegau la gran ciudá serán quienis puean influencial, d'una u otra forma, a los protagonistas d'esti triángulu jata que la tensa situación acaba en trageya.

La obra no se centra solamenti en la denuncia social, y muestra aspectus históricus e la cultura estremeña, a través e distintus diálogus en castú y coloristas descripcionis e las construzionis e instrumentus e la época. Además, posei pincelás e brujería y misteriu.

Véasi tamién[Edital | Editá'l códigu]

Referéncias[Edital | Editá'l códigu]

Atijus[Edital | Editá'l códigu]