Pensaeru

Dendi Güiquipeya
El pensaor, d'Auguste Rodin, en el Museu Rodin, en París
Biblioteca de Celso.
El pensaeru es un fenómenu psicológicu racional, objetivu y esternu derivau del pensal pala solución e problemas.

El pensameru es l'actividá y creación e la menti; ízisi de tó aquellu qu'es trujíu a existencia meyanti l'actividá del intelectu. El términu es comúnmenti utilizau comu forma genérica que defini tós los productus que la menti pué general incluyendu las actividáis racionalis del intelectu o las abstrazionis e la imaginación; tó aquellu que sea de naturaleza mental es considerau pensaeru, bien sean estus abstractus, racionalis, creativus, artísticus, etc. Se considera pensaeru tamién la coordinación del lavutu creativu de múltiples individus con una perspectiva unificá en el contestu d'una institución.

Definicionis[Edital | Editá'l códigu]

  • Pensal: Formarse ideas en la menti. Reflexional.
  • Imagin: son las representacionis virtualis, dendi la su concepción acerca del procesu psicológicu racional, subjetivu e internu de conocel, comprendel, juzgal y razonal los procesus, objetivus y hechus.
  • Luenga: es la hunción d'espresión del pensaeru en forma oral o escrita pa la comunicación y el entendimientu. Nos plantea dos definicionis de pensaeru, una las cualis se relaciona directamenti con la resolución e problemas.
  • Pensaeru: fenómenu psicológicu racional, objetivu y esternu derivau del pensal pa la solución e problemas que mus aquejan día tras día.

"El proceso de pensaeru es un meyu de planifical l'azión y de superal los obstáculus enti lo que hay y lo que se proyecta".

Según la definición teórica, el pensaeru es aquellu que se trai a la realidá por meyu la actividá intelectual. Por esu, pué izilsi que los pensaerus son productus elaboraus pola menti, que puen aparecel por procesus racionalis del intelectu o bien por abstrazionis e la imaginación.

"El pensaeru se puría definil com'imágenis, ensoñacionis o esa vozi interior que mus acompaña durante el día y en la nochi en forma de sueñus". L'estructura del pensaeru o los patronis cognitivus son el andamiaji mental sobri el que se conceptualiza l'experencia o la realidá.

Véasi tamién[Edital | Editá'l códigu]

Huentis[Edital | Editá'l códigu]

  • Luís María Gonzalo Sanz. Entre libertad y determinismo. Genes, cerebro y ambiente en la conducta humana. Cristiandad: Madrid (2013). ISBN 978-84-7057-519-8
  • Bayne, Tim - Thought, New Scientist, 21 September 2013 - 7-page feature article on the topic