Pinocchio (pinicla de 1940)

Dendi Güiquipeya
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

Pinocchio es una pinicla animá de 1940 proucia por Walt Disney i basá ena novela Le avventure di Pinocchio. Storia di un burattino de Carlo Collodi. Es la segunda pinicla animá proucia por Walt Disney, endespues de Snow White and the Seven Dwarfs (1937). Hue estrená originalmenti por RKO Radio Pictures el 7 hebreru de 1940.

La pinicla hue adaptá por Aurelio Battaglia, William Cottrell, Otto Englander, Erdman Penner, Joseph Sabo, Ted Sears, i Webb Smith del libru de Collodi. La producion hue supervisá por Ben Sharpsteen i Hamilton Luske, i las secuencias de la pinicla huerun derigias por Norman Ferguson, T. Hee, Wilfred Jackson, Jack Kinney, i Bill Roberts. La pinicla consiguió dos premius Óscar.

Argumentu[eital | eital coigu]

Un ancianu llamau Geppetto cria una marioneta maera llamá Pinocchio. El enventol desea que Pinocchio seya un zagal de verdá. El ada Azul hazi realiá el deseu de Geppetto i da via a la marioneta, pero conselvandu el su cuelpu maera. El ada asina a Jiminy Cricket comu conciéncia de Pinocchio, pa que lo aleji de los probremas i lo aconseji en situaciones defícilis. Jiminy Cricket no es escuchau por Pinocchio, quien passa por vários probremas pa golvel con el su pairi Geppetto, al realcontral-se se convielti nun zagal de verdá.