Pinocchio (pinicla de 1940)

Dendi Güiquipeya
ATENCIÓN! Esti endirgui tien erroris ortográficus i gramaticalis
Esti artícalu no tien huentis ni referencias
Los conteníus duosus debin sel corretamenti atijaus pa demuestral que no se trata de vestigacionis primarias.
Esti artícalu es un encetu

Si te apeta, pueis enlial-ti a trebajal en él, precurandu más información i amejorandu lo escritu.


Pinocchio es una penícula animá estauniensi de 1940 produzía por Walt Disney i basá ena novela Le avventure di Pinocchio. Storia di un burattino de Carlo Collodi. Es la segunda penícula animá produzía por Walt Disney, endespues de Snow White and the Seven Dwarfs (1937). Hue estrená originalmenti por RKO Radio Pictures el 7 hebreru de 1940.

La penícula hue adaptá por Aurelio Battaglia, William Cottrell, Otto Englander, Erdman Penner, Joseph Sabo, Ted Sears, i Webb Smith del libru de Collodi. La producion hue supervisá por Ben Sharpsteen i Hamilton Luske, i las secuencias de la penícula huerun dirigias por Norman Ferguson, T. Hee, Wilfred Jackson, Jack Kinney, i Bill Roberts. La penícula consiguió dos premius Óscar.

Argumentu[Edital | Editá'l códigu]

Un ancianu llamau Geppetto cria una marioneta maera llamá Pinocchio. El enventol desea que Pinocchio seya un zagal de verdá. El ada Azul hazi realiá el deseu de Geppetto i da via a la marioneta, pero conselvandu el su cuelpu maera. El ada asina a Jiminy Cricket comu conciéncia de Pinocchio, pa que lo aleji de los probremas i lo aconseji en situaciones defícilis. Jiminy Cricket no es escuchau por Pinocchio, quien passa por vários probremas pa golvel con el su pairi Geppetto, al realcontral-se se convielti nun zagal de verdá.

Atijus p'ahuera[Edital | Editá'l códigu]