Mc Donald's

Dendi Güiquipeya
Esti artícalu es un encetu

Si te apeta, pueis enlial-ti a trebajal en él, precurandu más información i amejorandu lo escritu.


Mc Donald's
Mc Donald's Kosher en Buenos Aires (Argentina)

McDonald's es una caena de restaurantis cuya sedi s'alcuentra en Estaus Uníus i qu'está especializá en comida ligera. El su eslogan atual es: «I'm lovin' it» («Lo amu albondu») i la su mascota es el payasu Ronald McDonald.

La impresa hue criá en 1940 por Dick i Mac McDonald, quienis introdujerun la comida ligera en 1948. Peru el su saltu cualitativu hue en 1955 cona primel franquicia, asumia pol ejecutivu Ray Kroc.

A lo largu los añus s'á diu estendiendu ata llegal a sel unu los restaurantis con mayol preséncia nel mundu, conviltiéndu-se nun símbolu d'Estaus Uníus, la comida ligera, el capitalismu i la globaliçación. McDonald's es la caena mas grandi el mundu i provei una gran varieá de sandwichis, bocaillus i algotrus proutus de comida ligera.

Essa preséncia global llevó a la espubricacion británica The Economist a elaboral el éndici Big Mac, consistenti en comparal el preciu duna amburguesa, la Big Mac (la mas famosa la cadena), en tolos paisis ondi lo vendin i, d'esta horma, establecel un parámetru cumún de los costus de via en ca país i sabel si las moneas están sobrivalorás con respetu al dólar estau-uniensi.

Atijus[Edital | Editá'l códigu]