Pinocchio (pinicla de 1940)

Dendi Güiquipeya
Sartal a: Güiquipeandu, Landeal

Pinocchio es una pinicla d'animacion de 1940 proucia por Walt Disney i la segunda pinicla d'animacion de Disney endespues de Snow White and the Seven Dwarfs. La pinicla está basá ena novela Pinocchio de Carlo Collodi i hue estrená originalmenti por RKO Radio Pictures el 7 hebreru de 1940. Consiguió dos premius Óscar.

La pinicla hue adaptá por Aurelio Battaglia, William Cottrell, Otto Englander, Erdman Penner, Joseph Sabo, Ted Sears i Webb Smith del libru de Collodi. La producion hue supervisá por Ben Sharpsteen i Hamilton Luske, i las secuencias de la pinicla huerun derigias por Norman Ferguson, T. Hee, Wilfred Jackson, Jack Kinney, i Bill Roberts.

Argumentu[eital | edit source]

Un ancianu llamau Geppetto cria una marioneta maera llamá Pinocchio. El enventol desea que Pinocchio seya un zagal de verdá. El ada Azul hazi realiá el deseu de Geppetto i da via a la marioneta, pero conselvandu el su cuelpu maera. El ada asina a Pepito Grillo como conciéncia de Pinocho, pa que lo aleji de los probremas i lo aconseji en situaciones defícilis. Pepito Grillo no es escuchau por Pinocchio, quien passa por vários probremas pa golvel con el su pairi Geppetto, al realcontral-se se convielti nun zagal de verdá.