Usuario caraba:Molinumdeventum.

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
Dendi Güiquipeya
Yeu Molinumdeventum., bienveníu/a a la Güiquipedia!

Gracias por colavoral en el proyetu. Si quieris, pueis dil pal Seranu i palral con otrus usuarius.

Ena Güiquipedia se gasta la ortografía del estremeñu unificá. Por otru lau, si por un casual no sabis cómu escrevil qué, pueis preguntá-lu aquina.

Si es la primel ves que editas un "wiki", la Güiquipedia t'ofreci una retahila d'ocionis pa enseñal-ti:


AyuntamientuAyúaZona prevasDúasZahorilis i almenistraoris


Lú, no palras estremeñu? - ¿No hablas extremeño? - Don't speak Extremaduran?
Embassy


Asperamus que te esparijas muchu en colavorandu con nusotrus, pos velequí, nusotrus de seguru que bichamus contigu!

Agraecimientu[Editá'l códigu]

Yeu! Grácias pol colabutal ena muestra güiqui, peru t'agraeceria que nu branquearas páginas (Canadá). Áin muchus endirguis ena Güiquipeya con albondus marrus lingüísticus, pol essu se gastan prantillas comu {{polcorrihil}} i tal i más. Angunus son tan probis qu'ebin sel esborraus, inque estu es un tema qu'ebi sel consenssuau polos usuárius entovia. T'animu a qu'eitis tolos artículus probis si te ves con huerças. Un salú! - Tiu Cancho | | (palramus?) 16:09, 19 Mayu 2009 (UTC)

Mägo de Oz[Editá'l códigu]

Tocanti al endirgui sobri Mägo de Oz, dessistin, hueraparti marrus ortográficus u léssicus (se dis "discu", no "iscu", Mairil no "Mairi", se gasta de mala holma la preposición "en"), tamién los ain de estilu. Polo general, los artículus tocantis a músicus u bandas llevan el cabiceru, un apartiju cona estória la banda, otru conos miembrus, otru cona discografia i otru con atijus esternus. En corrigiendu el endirgui i ampriandu essas seicionis se le dará mas entiá a la Güiquipeya i un mínimu lustri i rigol. Assinque, de que te vagui, compreta el endirgui i participa en tolo que pueas. Un saluinu. --Tiu Fraili 22:11, 19 Mayu 2009 (UTC)

Ortografia[Editá'l códigu]

El estremeñu namás gasta el sinu afechi polque dessistin elimentus hueraparti la endonación escapazis de entroduzil la pregunta, comu las partículas "lu", "pi", "pu" i los pronombris enterrogativus "qué" "quién" "quálu" "quántu" u los alvérbius "óndi, ándi, quándu" que premitin destinguil facilmenti las preguntas. V. gr.: lu vinisti anochi? pi essu qué es? quántus ain? óndi se comi? --Tiu Fraili 06:29, 6 Húniu 2009 (UTC)

Comentárius[Editá'l códigu]

Ena es.wk t'án atarugau ebiu a esti tipu mensagis en otras páginas d'usuáriu. Simprimenti, t'alviertu qu'aquina puemus adotal miías punitivas si el tu portamientu es paiciu. Es sólu un avisu, paru ya branqueasti tiempu á una página al tentu Canadá pol que a ti te vagó. Asperu qu'el tu portamientu seya adecuau d'aquí p'alantri. Un salú. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 10:29, 9 Húniu 2009 (UTC)

Luenga alemana[Editá'l códigu]

Essu no val pa ná. Los tus conocimientus de huru vien d'algotras huentis. Las tus teorias al tentu el alemán no valin nesta Güiquipeya, ái que gastal otras huentis especializás. Salús. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 23:41, 10 Húniu 2009 (UTC)

Amus a vel[Editá'l códigu]

Sí, significa usar. A ver, he visto que has creado varios artículos, marcados para borrar por ser muy pequeños, de baja calidad, el caso es que tengo que preguntarte si tienes intención de ampliarlos, o directamente los borro. Personalmente, te animaría a que los ampliases, y si necesitas ayuda, somos unos cuantos los que estamos dispuestos a echarte una mano, pero bueno, es decisión tuya. Saludos Better 11:03, 11 Húniu 2009 (UTC)

Güenu, en verdá yo enhamás é iziu que seya una tonteria: etimológica i lingüísticaenti es prefeta, sin mas. Lo malu es que es defici albondu deprendela (la próssima segundera eición), i no engancha a la genti. Entovia áin que ensiñalis qu'el estremeñu es una luenga, i alogu ya vedremus cómu de bonita i filológicamenti correta la escrebimus. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 13:14, 16 Húniu 2009 (UTC)

Lo miu es el estremeñu, no el castú. Landeal vien del latín glandem "billota". El primel sintiu desti verbu es "apañal, arrebuscal billotas", endispués se generalizó con el "arrebuscal", "escurcal" (no es essatamenti "buscal", tien un valol mas entensivu, es "buscal arremoviendu, buscal de manera iterativa"). Entri buscal/landeal, landeal es el télminu marcau semanticamenti. --Tiu Fraili 07:02, 23 Húniu 2009 (UTC)

Pol favol, para! No güervas a crial una redireición d'una página d'usuáriu a otra que no dessisti. Amás acontinas criandu endirguis deminutus que no valin pa ná y escrebiendu enas páginas d'usuáriu mal, sin estilu, sin ordin y cuandu y sobri lo que te vaga. T'é alvertiu várias vezis de qu'el tu portamientu no es el más adecuau... Y lo piol es que no paci que tengas entención de chambal. Úrtimu avisu enantis de pegali un chivatazu a un çahoril. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 10:30, 23 Húniu 2009 (UTC)

Dicionáriu[Editá'l códigu]

Pol desgrácia no dessisti dengún güen dicionáriu estremeñu espubricau. Los dos mas mijoris, el de Pablo Gonzálvez González i el de J. Ma. Real Antón, no hallan quien los quia espubrical pol su grandol. Te pueis dil aviandu con estas páginas:

  • Voz de mi tierra. Aquí atoparás un haci parabrerus localis de Cáçris i Baajós, enque es preferibri que gastis los de Caçris pol sel andi mas puru está el estremeñu.
  • Babuesa. Es una página con parabras las prencipalis comalcas i puebrus el norti Caçris. Aquí deprenderás muchu léssicu.

Eno tocanti al usu la partícula "pi" piensa que es una contraición de "pos i" i tien valol causal i ilativu. Se gasta nuna enterrogativa quandu se pregunta pol algu de lo dichu anteriol que conllevi una causa i tenga algu que vel. Pol ejempru: - Ya é hechu el dessamin. - Pi cómu t'á saliu? Pol vezi "pi" tamién se puei gastal "pu", enque esti tien mayol valol causal.

Ena mi página pueis vel angunus vídius en estremeñu i mas cosinas gramaticalis i de léssicu que lo mesmu te sirvin. Un salú i ánimu, no t'acagaci el estremeñu que comu ves tapocu es tan compricau. --Tiu Fraili 08:33, 25 Húniu 2009 (UTC)

Ortografia[Editá'l códigu]

Yeu! no jadi falta que chambis toas las páginas p'adotal la nueva velsión la Ortografía del extremeño. Es más, si quieis chambal la ortografía d'un endirgui, ponti en contautu con el autol. Amás, s'ebi cambial TOL artículu, no sólu unas cuantas parabrinas — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 20:55, 30 Húniu 2009 (UTC)

Mira, no me vengas con esas. Te he avisado millones de veces que haces mal las cosas. No sólo en tu discusión, sino en los artículos que editas, en los resúmenes de edición, en las "carabas" de los artículos... Jamás has mostrado el más mínimo interés en rectificar o en aprender cómo hacer las cosas. En la Wikipedia en español te han bloqueado a ti y a tus varios títeres. Aquí no te vamos a expulsar definitivamente, pero un bloqueo temporal te servirá para recapacitar un poco. Nadie dice que quieras hacer daño, pero debes contar un poco con los demás y dejarte enseñar. Siempre nos has tenido ahí para las dudas, otra cosa es que no hayas hecho uso de nuestra amabilidad. Cuando hagas bien las cosas (aunque tengas errores, pero que teniendo intención de aprender) dificilmente vayas a encontrar una comunidad tan (pequeñita y) unida y volcada contigo. A tu vuelta, aquí nos tendrás para lo que quieras. Un saludo. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 22:17, 30 Húniu 2009 (UTC)
Tus fallos no son sólo lingüísticos (los cuales se pueden corregir). Son más bien de forma. No obstante, si tu comportamiento cambia antes de que Better proceda a tu posible bloqueo, puede que retire la petición. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 19:47, 4 Húliu 2009 (UTC)
La próxima vez que vuelvas a corregir artículos unilateralmente telefonearé a Better para que te bloquee para siempre. Te lo he dicho ya: el tema de la ortografía en la Güiquipeya está aún por debatir: NO CAMBIES NI UNA LETRA SIN HABLARLO ANTES CON ALGUNO DE NOSOTROS, NI UNA. Además, te advierto de que me parece inútil que sigas creando miniartículos de grupos de música que tienen los días contados. Yo en tu lugar, me dedicaría a agrandar los ya existentes (porque de seguir así serán borrados) y no crear nuevos esbozos que tienen todas las papeletas de desaparecer, por lo que tu ¿trabajo? habría sido inútil. Te han bloqueado en la Wikipedia en español, te han bloqueado varios usuarios títeres (en la discusión de Better escribiste "no quiero se me acuse injustamente de vandalismo, o de creacion de usuarios titere,...", y tengo pruebas de que en la es.wk sí tenías varios...) y aquí estás pendiendo de un hilo... yo que tu no chulearía... — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 11:14, 5 Húliu 2009 (UTC)

Güenas! A ver, como dice tiu Cancho, estás en la cuerda floja, creo que no se puede dejar mas claro:

- Nada de nuevas cuentas (si la necesitas, avisame antes), ni conversaciones en cuentas de usuario que no existen.

- Nada de modificar ortografías porque "te de la gana", si quieres ampliar un artículo, habla antes con el autor para llegar a un acuerdo, y si en un tiempo prudencial no contesta, tienes permiso para cambiarlo, pero deja al menos una semana.

- Como dice tiu Cancho, es una tontería crear 200 nuevos artículos cuya descripción no llega a ser ni de diccionario (ya te dí en su día la oportunidad de mejorar unos cuantos), estos artículos son borrados al cabo de un tiempo.

Te voy a dar una oportunidad más antes de bloquearte, aunque te aviso de que sería lícito hacerlo ahora mismo, en fin, espero que la aproveches y colabores en la wiki, y si tienes alguna duda, por aquí andamos, estaré encantado de ayudarte, pero hay cosas que no voy a tolerar. ¡Saludos! Better 10:42, 6 Húliu 2009 (UTC)

No aprendes, ¿no? No puedes callarte, tienes que poner siempre la puntilla, decir la última palabra, el último comentario, tienes que seguir reafirmándote a pesar de existir argumentos suficientes para bloquearte, a pesar de tener muchos "últimos" avisos, a pesar de tus bloqueos continuos en otras wikis... Si hubiera dependido de mi, te hubiera bloqueado para siempre hace bastante tiempo y, aunque sé que te importa una higa, podrías haber considerado todos los consejos que te hemos dado. Sin querer aprender o reconocer y rectificar tus errores poco vas a durar por aquí: como decimos en España "te quedan dos telediarios" en esta enciclopedia, compañero. Por cierto, no pienso contestarte más a ningún comentario de esos sin sentido y faltos de razón y argumentación que haces, que no te callas ni debajo del agua y menos si encima te doy cuerda (de todas formas, yo que tu me abstendría de volver a escribir nuevos comentarios insulsos). Sigue así, que cada vez te quedarán menos wikis donde editar. Adiós. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 01:42, 8 Húliu 2009 (UTC)

Deprendel estremeñu[Editá'l códigu]

Veu que entavia andas reñiu con el estremeñu. Estás deprendiendu, pero, craro, sin ayua es compricau. Te ofreçu mas ayua. Si estás enteressau de verdá en deprendel estremeñu, pueu ensiñalti lo mas básicu paque alogu eitis bien paquí i seya escapás de palralu. El mi correu está ena página usuáriu la mi bitácora. Si te peta, pueu deprendelti pol mé de messenger. --Tiu Fraili 17:22, 9 Húliu 2009 (UTC)

Leel la cartilla[Editá'l códigu]

Los ánimus no están comu pa andal raneandu, Molinumdeventum. T'ofreçu mi ayua paque deprendas estremeñu i pueas eital comu Dios manda, enque tienis que ponel de tu parti. Te piu estas cosinas, polque si no, sedrás avientau de la Güiquipeya i yo no soi çahoril pa empiilu.

  • Hazel huerças pa deprendel estremeñu (yo ya t'igu que te vo a ayual).
  • Compretal los endirguis que tienis encetaus (los tocantis al tu país, los de los grupus música) dalcuerdu con el holmatu que gastamus pa estas páginas (hiziendu los apartijus con ==...==, pusiendu referéncias con < ref>...</ref>, siguiendu un ordin, amos, comu ves que los demás hazemus paquí). Repitu, pa qualquiel dua, precuraremus resorvela, pero tienis que ponel de tu parti.
  • Preguntalmus tolo que pueas i en tolo que te paiça resbalizu nel eitaeru (seicionis, huentis, ordin, atijus, quairus, imágin). Pol cómu eitas vemus que no conocis lo básicu i si no sabis pos pregúntalu, ome, no t'avejini.
  • Hazel casu de lo que din los çahorilis i siguil las muestras recomendacionis i no dil a relva paí comu si huera estu una plaera. Aquí abemus nolmas (lingüísticas, ortográficas, d'eición, de compañerismu) i que precuramus no sartalas paque no se mos esborri ni se mos avienti.

En siguiendu los puntinus estus no se te esborrará i los otrus usuárius pol vezi pegalti un hipiu ca dos pol tres, precurarán ayualti eno que puean. Ara, si vemus que siguis sin enteressalti pol acabijal las páginas que creas i maliciandu, si vemus que no demuas tu portamientu, no sedré yo quien empiia que los çahorilis t'avientin. De ti dependi, compaire, assinque aviáti. Pa qualquiel cosina, ya sabis andi hallami. Un saluinu. --Tiu Fraili 21:50, 9 Húliu 2009 (UTC)

Vandalismu[Editá'l códigu]

Párati quietu: Si acontinas con esti tipu eicionis, sedrás esborrau de la Güiquipeya. Muchas grácias i un salúu.

Ciá vien del latín, sí: ciuitatem > ciuitate > ciitate > citate > cidade (assina es en portugués) > cidad > cidá > ciá. En estremeñu tamién se puei izil çuidá, pero es un castellanismu. Un salú. --Tiu Fraili 18:45, 12 Húliu 2009 (UTC)

Ni se te ocurra...[Editá'l códigu]

volver a hacer este tipo de ediciones. ¿Quién te has creido? Estás cavando tu propia tumba. Ya no hay modo humano ni divino que te salve de un bloqueo permanente. Tardarás en desaparecer lo que tarde Better en aparecer. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 19:27, 12 Húliu 2009 (UTC)

Pol favol, párati: las carabas los usuárius son pa chalral al tentu la Güiquipeya en general, no pa hazel gala la tu mu respetabri ideologia ni pa otrus assuntus inapropiaus. Amás, tienis qu'eitalas con cabeça i güen pelitasqui. Si acontinas con esti tipu eicionis sedrás bloqueau i no pudrás seguil eitandu. — Tiu Cancho (vai a la mi caraba) 20:43, 12 Húliu 2009 (UTC)

Vamos a ver Molinumdeventum., te tengo que bloquear por borrar el mensaje de tiu Cancho, sé que él ha hecho lo mismo, y por eso se ha llevado un aviso, peru tú ya estabas avisado. Aún así, y puesto que quiero creer que son fallos involuntarios, te he bloqueado 3 días, tómalo como la última advertencia, espero no encontrar mas fallos de este tipo y que en lugar de trabajar en 200 nuevos artículos minúsculos, cojas un tema/un artículo de otra wikipedia, el que quieras, y trates de traducirlo (nosotros te podemos echar una mano si quieres), y por lo que mas querais, dejad vuestros líos de "éste me ha hecho tal, éste me ha hecho cual" entre tiu Cancho y tú. Espero no arrepentirme de que el bloqueo no sea definitivo. ¡Un saludo! Better 08:20, 13 Húliu 2009 (UTC)

Te he querido dar una oportunidad y no la has aprovechado, en fin, bloqueo permanente por crear cuentas títeres. ¡Saludos! Better 09:00, 13 Húliu 2009 (UTC)