Usuario:HackerPunki/obraol/Provincia de León

Dendi Güiquipeya

Esto es una página para pruebas HackerPunki. Esto es una página de usuario de Wikipedia. Esto no es un artículo enciclopédico.


 Vaciar esta subpágina de usuario 

Haga clic aquí y agregue en la parte superior de la página:
#REDIRECCIÓN [[Usuario:HackerPunki/obraol]]

HackerPunki/obraol/Provincia de León
Entidad subnacional

La Provincia de León, tamién mentau comu Provincia de Lión (en español Provincia de León, en lionés Provincia de Llión, en gallegu Provincia de León) es una delas nuevi provincias que horman la Comunidá Utónoma de Castilla i León. La provincia arraya al norti col Prencipau d'Asturias, al salienti cona Comunidá de Cantabria i la Provincia de Palencia en Castilla i Lión, al sul colas provincias de Valladolís i Çamora tamién en Castilla i Lión, i al ponienti conas provincias de Lugu i Orensi en Galicia.

La su capital i cidá más puebrá es el monicipiu de Lión.

Geografía física[Edital | Editá'l códigu]

Sitación[Edital | Editá'l códigu]

La provincia de Lión s'alcuentra nel nort-salienti dela Península Ibérica. arraya al norti col Prencipáu d'Asturias, al salienti cona Comunidá de Cantabria i la Provincia de Palencia, al sul colas provincias de Valladolís i Çamora, i al ponienti conas provincias de Lugu i Orensi.

Orografía[Edital | Editá'l códigu]

La provincia tien una superficii de 15.581 km2, convirtiendu-si ena provincia con mayol destensión en Castilla i Lión, i la sétima nel país.[1] Lión se dividi en dos zonas: por un lau la montaña, la Cordillera Cantábrica i la meseta, la Sumeseta Norti.[2]

Idrografía[Edital | Editá'l códigu]

Tres cuencas idrográficas dividin el territoriu. La Cuenca del Dueru, La Cuenca del Miño-Sil i la Cuenca Norti.

La más grandi, la Cuenca del Dueru acupal el 72,1% dela superficii provincial. Los ríus más emportantis dela cuenca sonin el Esla, el Órbigo i el Cea, que tienin nacencia ena Cordillera Cantábrica.

La cuenca del Miño-Sil se destiendi pol 3.959 Km2 (27% dela superficii dela provincia). Dividía polos Montis de León, s'alcuentra al ponienti dela provincia ena comarca del Bierzo. Los ríus Búrbia, Boeza o Cabrera se uñin para hormal el ríu Sil.

La Cuenca Norti, la más chica de tolas cuencas ena provincia acupa los encravis del Valle de Valdeón (endretu la cuenca del ríu Sella), Valle de Sajambre (cuenca del ríu Cares) i los vallis de Balouta.[2]

Climii[Edital | Editá'l códigu]

La provincia s'alcuentra nun espaciu de trasición entri el climii dela Meseta (climii mediterraneu con caraitirísticas continentalis) i las montañas (climii atlántico).[3]

Política[Edital | Editá'l códigu]

texto


El artículo termina aquí.


Véa-si tamién[Edital | Editá'l códigu]

Referencias[Edital | Editá'l códigu]

  1. «Diputación de León, Introducción». www.dipuleon.es. Consultado el 2 de noviembre de 2023. 
  2. 2,0 2,1 «Diputación de León, La orografía». www.dipuleon.es. Consultado el 2 de noviembre de 2023. 
  3. «Diputación de León, El clima». www.dipuleon.es. Consultado el 2 de noviembre de 2023. 

Bibliografía[Edital | Editá'l códigu]

Enlaces externos[Edital | Editá'l códigu]