Usuario caraba:Tokvo

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
Dendi Güiquipeya
Yeu Tokvo, bienveníu/a a la Güiquipedia!

Gracias por colavoral en el proyetu. Si quieris, pueis dil pal Seranu i palral con otrus usuarius.

Ena Güiquipedia se gasta la ortografía del estremeñu unificá. Por otru lau, si por un casual no sabis cómu escrevil qué, pueis preguntá-lu aquina.

Si es la primel ves que editas un "wiki", la Güiquipedia t'ofreci una retahila d'ocionis pa enseñal-ti:


AyuntamientuAyúaZona prevasDúasZahorilis i almenistraoris


Lú, no palras estremeñu? - ¿No hablas extremeño? - Don't speak Extremaduran?
Embassy


Asperamus que te esparijas muchu en colavorandu con nusotrus, pos velequí, nusotrus de seguru que bichamus contigu!

Nombres de reyes[Editá'l códigu]

Hola Tokvo.

Vi que habías trasladado el artículo de la reina católica a Sabel I de Castilla por ser el nombre correcto en extremeño, lo cual agradezco, pues no lo conocía. Te quería preguntar sobre el nombre de otros reyes, pues hay algunos artículos de reyes que aparecen con el nombre castellano y deberían ser trasladados: Felipe, Juan Carlos, Alfonso, Fernando...Así podríamos dejar cerrado eso y poder realizar los artículos que faltan sin más inconvenientes.

Muchas gracias, un saludo - Sa~eswiki (caraba) 23:38 17 Heb 2023 (UTC)[responder]

Muy buenas, gracias por la respuesta; sí, al final los trasladé viendo ejemplos de cómo se nombraban en otros artículos, o en la misma Ortografía del Extremeño. Solo veo conflicto en Alfonsu, ya que en la Güiquipedia lo he visto como Afonsu sin la l, incluso hay un artículo así: Afonsu IX de León, habría que trasladarlo, ¿no? ¿O la variante Afonsu también sería válida?

Por otra parte, gracias por el trabajo en la normalización de los nombres de los municipios. Yo, aunque sigo los términos que aparecen en la Ortografía del Extremeño, a veces me lío con guiones, particiones, usar el nombre compuesto o no...De momento el objetivo es que todos los municipios extremeños tengan artículo, pero luego va a ser necesaria una revisión profunda porque muchos términos no siguen las reglas de la Ortografía.--Sa~eswiki (caraba) 14:30 16 Húl 2023 (UTC)[responder]